3 دلیل اصلی استفاده از لباس کار تبلیغاتی
نیاز به تبلیغات جهت شناساندن کالاها یا خدمات، این روزها بیشتر از هر زمان دیگر، امری ضروری به نظر میرسد.
این روزها مشاغل تازه تاسیس زیادی وجود دارند که برای ایجاد آگاهی در مردم نسبت به برند خود اقدام به تبلیغات میکنند. هرچند مشاغل و کسبوکارهای قدیمی هم برای بازگشت دوبارهی مشتریان خود و ایجاد مخاطب جدید نیاز به تبلیغات دارند.
با بیشتر شدن نیاز مشاغل به تبلیغات، راههای تبلیغ بیشتری نیز به وجود آمده. استفاده از لباس کار تبلیغاتی یکی از این روشهاست که در این مقاله به تاثیر این روش در افزایش مشتری و نهایتا افزایش فروش، خواهیم پرداخت.
هزینه تبلیغاتی کمتر از سایر روشها
برای بیشتر دیده شدن نیاز به پرداخت هزینه است. تبلیغات تلویزیونی، اجاره بیلبورد و تبلیغات آنلاین، روشهای تبلیغاتی محبوب اما پرهزینهای هستند. چاپ کردن تبلیغات روی تیشرتهای تبلیغاتی یکی از روشهای آسان در میان تبلیغات است، که نسبت به بازخورد آن، هزینههای پایینی دارد.استفاده از لباس کار تبلیغاتی، مخصوصا برای آن دسته از مشاغلی که نیروی کارشان بیشتر بیرون از محل کار در حال خدمت است، موجب شناساندن هرچه بیشتر برند به مخاطب شده و نام برند و تبلیغات را تا گسترهی وسیعی معرفی خواهد کرد.
ایجاد روحیه مشارکت
تهیه لباس کار برای نیروهای کار، از جمله وظایف یک مجموعه در قبال پرسنل خود است؛ که باعث به وجود آوردن حس وحدت در بین کارکنان خواهد شد. اگر این لباسکار دارای علائم و نشانههای شرکت باشد، میتواند حس تعلق به مجموعه را در دل کارکنان ایجاد کند. این امر در دراز مدت باعث افزایش بهرهوری نیروی کار خواهد شد. از طرفی باعث حس همدلی در بین افراد شده و تاثیر ویژهای در روند کارها خواهد داشت.
دادن هدیه تبلیغاتی به مشتریان
شاید برای شما هم پیش آمده باشد، وقتی که مدتی از یک فروشگاه به طور مرتب خرید کردید، بعد از یک خرید به شما هدیهای هرچند کوچک داده باشد. این هدیه در شما چه احساسی ایجاد کرده؟
قطعا خوشحال شده اید که هدیهای هرچند کوچک از فروشگاهی که همیشه مقصد خریدهایتان بوده دریافت کردید. و خارج از ارزش مادی که آن هدیه داشته، تلاش مدیران آن کسبوکار به راضی کردن مشتریانش، توجه تان را جلب کرده.
روشهای زیادی برای دادن هدیه به مشتریان وجود دارد. اما قطعا یکی از بهترین آنها میتواند دادن یک تیشرت تبلیغاتی یا کلاه تبلیغاتی با لوگوی شرکت شما باشد.
این هدیه میتواند باعث ایجاد حس خوب رضایت در مشتری باشد و یک عنصر تبلیغاتی کوچک بسازد که تاثیر آن به زودی از بین نخواهد رفت.