پوشاک صنعتی

لباس کار کاپشن و شلوار

لباس کار کاپشن و شلوار

تمامی کارهای کارگاهی و صنعتی نیازمند لباسکار مناسب با کار خود هستند.

خصوصیات فنی لباسکار( کاپشن شلوار)

حفاظت و ایمنی در برابر عوامل محیطی با پارچه فلامنت کج راه که استحکام بالای هم دارد و این پارچه در کاهش میزان تعریق نقش بسزایی دارد و موجب تبادل جریان هوا با سطح پوست میباشد.

در این نوع مدل لباس کار معمولا دو جیب پایین کاپشن و یک جا خودکاری روی بازو و دو یا یک جیب روی سینه که بر روی آن می توانید گلدوزی و یا چاپ لوگوی شرکت را داشته باشید. برای شلوار نیز کمر کش دار با پل کمر و دو جیب در بالای آن و برای مشاغلی هم یک جا آچاری در کنار شلوار تعبیه می شود.

لباس-کار-کاپشن-و-شلوار پاکان صنعت15

کاپشن شلوار از نظر استانداردهای HSE   باید جنس آن با شرایط کار مناسب باشد و ظاهر لباس در برابر چروکیدگی مقاوم باشد و تولید الکتریسیته ساکن نکند.

معمولا از جنس 70% پنبه و 30% پلی استر با گرماژهای مختلف استفاده می شود و در شرایط مختلف آب و هوایی و فصول مختلف جوابگو است. لباس کار که مورد تایید استاندارها باشد باید در اثر ریختن پیلیسه و یا حرارت زیاد احتمال سوختگی آن کم باشد و این گونه کاپشن شلوارها معمولا با 90% پنبه مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع لباسکار با پارچه بافت کج راه با تراکم بالا و نخ چهل دولا استفاده میشود.

لباس-کار-کاپشن-و-شلوار پاکان صنعت16

نکته قابل توجه در ارگانهای مختلف این است که کاپشن شلوار بر حسب نوع سمت و کار در واحدهای مختلف رنگ بندی شده و با این کار کنترل های لازم به راحتی انجام می گیرد.

خواهشمند است پس از مطالعه و بررسی در صورت نیاز به نمونه و یا اطلاع جمع تر و ارائه سفارش خارج از لیست و مشاوره درخصوص لوازم ایمنی و ابزار با ما تماس حاصل نمایید

مشاهده گالری لباس کار کاپشن و شلوار 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *