پوشاک صنعتی

دوبنده تبلیغاتی

لباس کار دوبنده

لباس کار دو بنده

لباس کار دو بنده جز لباس کار شیک و فانتزی به حساب می آید و شما با سفارش و تولید توسط شرکت تولیدی پاکان صنعت زیاد نگران سایز آن برای استفاده نیستید.

انتخاب لباس کار دو بنده با چاپ و یا گلدوزی آرم شما روی آن انتخاب هوشمند می تواند باشد .

شرکت تولیدی پاکان صنعت پیشرو در تولید و خدمات تولیدی در زمینه لباس کار در کنار شما  برای تبلیغ و بهبود کسب کار شما سروران گرامی می کوشد.

دوبنده کار تبلیغاتی

لباس-کار-دوبنده پاکان صنعت5

برای تبلیغات دامنه های وسیعی وجود دارد که لباس کار جزیی از این دریای بیکران است.

در هنگام تبلیغات باید توجه داشته باشیم که لباسی را انتخاب کنیم که فضای مناسبی برای تبلیغات برند شرکت شما را داشته باشد.هر محلی که نیاز به کار فیزیکی هست حتما لباس کار هم در آن تعریف شده است.

لباس کار دوبنده از آن دسته از لباس کارهای یکسره است که قسمت سرشانه و آستین را ندارد.موقع کار کردن با این لباس کار دستها آزادی عمل بیشتری دارند و در ضمن باید با ان نوع لباس کار نوع تیشرت که مناسب کحط کار است استفاد شود که ان تیشرت می تواند از جنس یک رو پنبه، دو رو پنبه ، جودون و … باشد که این انتخاب را فقط شرایط آب و هوا و محیط کار م تواند به ما نشان دهد.

بندهای این نوع لباس کار می تواند از پارچه هایکشی تهیه شود و هم می تواند مخلوطی از خود پارچه اصلی دوبنده و پارچه کشی باشد و در انتهای آن با دوگیره ی جداشونده لباس دوبنده را نگه می دارد و به راحتی می توان این نوع لباس کار دوبنده را به تن کرد . ویژگی دیگری که ان لباس کار را برای پوشیدن برای هر سایزی راحت می کند کمرکشی دار آن است و این خود یکی از ویژگی های خوب این لباس کار می باشد.

لباس-کار-دوبنده پاکان صنعت6

اگر برای تبلیغات هم بخواهیم از این نوع لباسکار استفاده کنیم بهترین جایی که می توانم لوگو شرکت را چاپ یا گلدوزی کنیم قسمت پیش بند آن است که مانند یک بیلبرد بزرگ متحرک برند شرکت را در همه جا نمایان می کند.

دوبنده کار تبلیغاتی را می توان از پارچه های مختلفی مانند فلامنت،کتان ، جین و … در رنگهای مختلف برای شرایط خاص کاری و آب و هوایی تهیه کرد.

برای بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره های 66400103 و 66400107 شرکت تولیدی پاکان صنعت تماس حاصل فرمایید .

گالری لباس کار دوبنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *