پوشاک تبلیغاتی

دستکش کار تبلیغاتی

دستکش کار تبلیغاتی

دستکش کار تبلیغاتی

دستکش های کار تبلیغاتی از الیاف خاص تهیه می شود که روکشی با از جنس لاکتس که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و ضد حساسیت هم است در ضمن این روکش ها خاصیت غیر قابل نفوذی را هم دارند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این دستکش کار تبلیغاتی دارد این است که به خاطر ارزان بودن یک کالای خوب برای تبلیغات برند شرکت و نام تجاری شما می باشد.

مزیتی که این دستکش کار تبلیغاتی دارد این است که نام تجاری شما را در هر کارگاهی و در دست هر صنعت گری می توان به نمایش گذاشت.

قابل ذکر است که نوع چاپی که بر رو این دستکش کار تبلیغاتی می خورد چاپ سیلک است.

نقش دستکش کار در تبلیغات

با پیشرفت تکنولوژی امروزه در هر صنعت پیشرفت های چشم گیری صورت گرفته است که یکی از این پیشرفت ها در تولید دستکش است که برای هر کاری دستکش مخصوص همان کار را تولید می کنند که می تواند جوابگوی نیازهای که در آن صنعت است باشد مثلا دستکش های کار که در صناع رختگری استفاده می شود با دستکش هایی که در محیط های کاری که با مواد شیمایی کار می کنند بسیار متفاوت است اما تنها چزی که تمام ان دستکش ها در آن با هم مشترک هستند ان است که حوادث را به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند و امنیت ، راحتی و آسودگی کارکنان را مورد توجه قرار م دهند در ضمن راندمان کاری را افزایش می دهد.

با توجه به آنکه گاهی کارگران برای پوشیدن دستکش مقاومت نشان می دهند باید آنها را به درستی آموزش دهیم و از خطرات احتمالی به درستی آگاه کنیم و این مشکل را حل کنیم تا امنیت آنها را تامین کنیم.

در انتخاب دستکش کار باید به این نکته توجه کنم که باید متناسب با دست شخص استفاده کنندهباشد و دستها کامل و راحت ئر آنها قرار بگیرد.

در دستکش کار تبلیغاتی هم باید به این نکته توجه کنیم که از نظر کیفیت و نوع چاپی که استفاده   می شود مرغوب باشد تا بتواند نام و برند شرکت را هرچه قوی تر نشان دهد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *