مقالات

خصوصیات لباسکار باغبانی

خصوصیات لباسکار باغبانی

لباس کار یکی از تجهیزاتی است که با استفاده از آن میتوان با استفاده از آن با خیالی آسوده و به کار و فعالیت خود بپردازیم. در هر زمینه ای که فعالیت ای که میپردازیید، میتوانید با استفاده از لباس منو تجهیزات مناسب امنیت خود را تامین کنید

لباس های ایمنی میتوانند فرد را در برابر خطرات احتمالی که در کار به وجود می آید حفظ کند. همچنین در صورتی که در مجموعه ای که در آن مراجعه کنندگان زیادی وجود داشته باشید، در صورتی که کارکنان آن مجموعه از لباسهای مخصوصی استفاده کنند تشخیص آنها از مشتریان راحت تر خواهد بود.

اما در این نوشته بیشتر تمرکز ما روی لباسکار باغبانی است. و تصمیم داریم در رابطه با این نوع پوشش و ضرورت استفاده از ان صحبت کنیم در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

انواع لباس کار

این پوشش ها را میتوان بر اساس نوع و جنسی که دارند به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد.

نکاتی در مورد انتخاب لباس کار باغبانی

اولین نکته ای که در طراحی کردن انواع لباسکارهای باغبانی باید در نظر گرفته شود این است، که کارکنانی ک ه در باغ ها گلخانه ها و.. فعالبت دارند بیشتر در معرض نیس حشرات، و موجوداتی که در میان گیاهان زندگی میکنند قزار دارند. و در صورتی که لباس مناسب نباشد حشرات خیلی ساده میتوانند از میان درزهای لباس به بدن باغبان وارد شوند.

همچنین به این دلیل که اکثرا گیاهان در محیط های سرباز پرورش داده مبشوند به همین دلیل ضروری است که در فصول مختلف سال لباس های متناسب برای کار مورد نظر ایجاد کرد. مثلا در فصل تابستان از کلاه هایی استفاده شود که میتوانند فرد را در برابر نور خورشید محافظت کنند و در فصل زمستان لباسهای گرم و بارانی فراهم شود.

باعبانان باید از دستکش های مخصوصی استفاده کنند تا در زمان هرس کردن گیاهان دچار زخم یا بریدگی در دستانشان نشوند.

باغبانان حتما از چکمه و کفش هایی استفاده کنند، تا بتواند آنها را در برابر مواردی مانند بارندگی و… محافظت نماید. و آب به داخل آنها نفوذ نکند.
همچنین در صورتی که باغبانان در محیط هایی مانند مکان هایی که در آنها پرورش زنبور و …. وجود دارد فعالیت میکنند لازم است از کلاه های مخصوصی برای محافظت از صورت و سر خود در برابر نیش آنها استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *