پوشاک صنعتی

لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی “Advertising workwear” نوعی از لباسکار می باشد که می توان از آن هم در شرکت و هم در کارخانه و یا کارگاه ها، ارگان ها و سازمان های مختلفی نیز استفاده کرد که به منظور یکپارچه سازی پوشش کارکنان و برای نمایش برند و رنگبندی سازمان و الیاف و متریال اولیه مورد استفاده قرار میگیرد.

در صنف های کاری مختلف این لباس کار توسط کارفرما درخواست می گردد و توسط تولیدی مخصوص پوشاک کار تولید می گردد.

برای مشاوره و سفارش با 66400103 تماس حاصل فرمایید.

نجاریان  09122002229

 

انواع شان در لباس کار تبلیغاتی

  • شان ساده: برای پوشاندن میزهای لوازم جراحی و تخت های اتاق عمل و قسمت هایی از بدن بیمار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شان مایو: برای پوشاندن میز مایویی یا سینی مایو(مانند رو بالشی)
  • شان مخصوص پا: در عمل های جراحی دستگاه تناسلی یا اداراری و مقعدی استفاده می شود.
  • شان بزرگ سوراخدار: برای پوشاندن تمام بدن به جز محل جراحی که باز است.

 

طرز استفاده از شان

هنگام پوشاندن روی میز یا بیمار به وسیله شان باید دقت داشته باشید که لبه شان روی دست پرستار یا جراح را بپوشاند بطوریکه فقط سطح زیر شان با بیمار و یا میز تماس داشته باشد. هنگام پهن کردن شان نباید دست ها آنقدر بالا گرفته شود که با چراغ سیالیتیک تماس پیدا کند و نه آنقدر پایین آورده شود که با وسایل غیراستریل آلوده گردد. توجه داشته باشید که بخشی از شان که از سطح میز پایین تر است همیشه آلوده می باشد و شان استریلی که پاره یا کثیف باشد دیگر قابل استفاده نیست.

پرکاربردترین لباس کار تبلیغاتی

لباس کار پاکان صنعت5

  • لباس بیمار

بیشتر لباس های بیماران از جنس تترون و ترگال می باشد که معمولا برای بیماران آقا از رنگ آبی و بیماران خانم از رنگ صورتی استفاده می شود. لباس بیماران به چندگروه تقسیم می شود مانند لباس نوزادی، لباس بارداری که از طرح و پارچه مخصوصی استفاده می شود.

  • لباس کار پرسنل

اغلب واحدهایی که در قسمت اداری بیمارستان یا سایر ارگان های دیگر ومشغول فعالیت هستند مانند پذیرش، حسابداری و غیره از فرم های اداری استفاده می کنند که برای خانم ها مانتو شلوار و برای آقایان از پیراهن و شلوار استفاده می شود.

  • لباس خدمات

ویژگی های یک لباس کار مناسب برای افرادی که در بیمارستان کار می کنند باید به خوبی رعایت شود؛ افرادی که در قسمت خدمات بیمارستان کار می کنند به دلیل اینکه زیاد با مواد شوینده و ضدعفونی سر و کار دارند باید جنس لباسشان در برابر این موادها مقاومت بالایی داشته باشد.

  • لباس بارداری

لباس های بارداری باید از جنس تترون یا ترگال باشد. این لباس برای خانم های بارداری که برای زایمان به بیمارستان مراجعه می کنند داده می شود تا در آن آزاد و راحت باشند.

آشنایی با انواع جنس لباس کار تبلیغاتی

آن چیزی که در مورد جنس لباس کار تبلیغاتی مشخص است این است که باید در برابر سوختن و آتش مقاومت بالایی و انعطاف خوبی داشته باشند. برای اینکه این لباس ها این ویژگی را داشته باشند از دو جنس کولار و نومکس استفاده می شود. جنس نومکس در برابر آتش و حرارت بسیار مقاوم می باشد. کولار که توسط متخصصان پلیمری ساخته شده است ویژگی انعطاف پذیری را به لباس می دهد.

برای مثال: تیشرت ها، محافظ گوش و لباس های سرهمی، کفش و… از جنس کولار و نومکس می باشند. همچنین جنس کفش ها از چرمی بسیار خوب و مقاوم استفاده می شود که جنس آن ها نیز نومکس می باشد. در کلاه نیز از پلاستیک بسیار مقاوم در برابر حرارت استفاده می شود که برای محافظت از گوش بکار می رود و جس آن نیز کولار و نومکس می باشد.

لباس کار محیط های مرطوب و دارای الکتریسیته

لباس کار تبلیغاتی بیشتر به شکل یکسره و اورال می باشد که همراه با چکمه و دستکش مخصوص عرضه می شود. جنس این لباس به شکلی می باشد که در محیط های مرطوب و یا محیط هایی که مواد اسیدی و بخارات در آنجا وجود دارد بسیار خوب عمل می کنند و آتش نشان ها می توانند وظیفه خود را در این محیط های مرطوب انجام دهند. می توان گفت که این لباس ها الکتریسیته بدن را به صورت ایمن به زمین انتقال می دهند و تا حد زیادی از برق گرفتگی جلوگیری می کنند.

جنس پارچه لباس کار

اگر بخواهیم پارچه های نخی که در آن استفاده می شود را بگوییم باید به پارچه های زیر اشاره کنیم:

لباس کار تبلیغاتی پاکانن صنعت66

  • جنس کتان: یکی دیگر از پارچه های مناسب مانتو اداری این نوع پارچه می باشد که در فصل های گرم می توان از این نوع پارچه برای لباس استفاده کرد. پارچه کتان معمولا برای همه نوع مانتو مورد استفاده قرار می گیرد، چون این نوع پارچه هوا را از خود عبور می دهد و مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد.
  • جنس فاستونی: این پارچه یکی از بهترین پارچه هایی می باشد که می توان در دوخت مانتوهای رسمی و اداری در لباس کار زنانه استفاده کرد.این جنس پارچه از پنبه، پشم، پلی استر و ویسکوز تشکیل شده است. اگر بدنبال بهترین پارچه برای خرید لباس کار می گردید می توانم بگویم که این پارچه از بهترین نوع در بین پارچه های دیگر می باشد.
  • جنس کرپ: جنس کرپ جنسی می باشد که همیشه روی مد است و هیچوقت قدیمی نمی شود.
  • جنس ترگال:یکی دیگر از بهترین پارچه ها همین نوع ترگال می باشد. این پارچه رنگ بندی های زیادی دارد اما بهترین آن در مانتوهای اداری مشکی و سرمه ای می باشد که بسیار پر مصرف می باشد.

هنگام خرید لباس اگر شما در یک دفتر کار می کنید مهم است که لباس تجاری مناسبی پیدا کنید که به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس دهد. دقت داشته باشید  لباسی که در محل کار می پوشید راهی برای نشان دادن حرفه ای بودن شما می باشد. شما می توانید در پاکان صنعت انواع لباس کار تبلیغاتی را مشاهده کنید.

کد لباس کار تبلیغاتی نشان دهنده چیست؟

کد در لباس اداری، میزان رسمی بودن لباس هایی را که می توانید در محل کار بپوشید نشان می دهد. اکثر محل های کار کد نوشته شده ای ندارند، اما بجای آن از اصطلاحاتی مانند”تجاری حرفه ای”، “تجاری رسمی” استفاده می کنند. لباس کار رسمی تجاری، نسخه ی آراسته و حرفه ای کسب و کار تجاری شما می باشد.

اهمیت لباس کار زنانه

همه ما در طول روز باید تصمیم هایی برای زندگی خود بگیریم. در برخی از موارد می گوییم که فشار در تصمیم گیری برای خانم ها بیشتر از آقایان می باشد، مخصوصا در محیط کاری همیشه خانم ها علاقه دارند که شیک و آراسته باشند.این شیک بودن برای افزایش اعتماد به نفس خود فرد می باشد برای همین است که خانم ها طرفدار لباس های به روز می باشند. برای اطلاعات لباس کار تبلیغاتی با شرکت تماس حاصل فرمایید.

 افرادهای شاغل بخش زیادی از تایم خودشان را سرکار می باشند. وقتی در طول این چند ساعت لباسی که پوشیده باشند علاوه بر احساس راحتی، احساس شیک بودن را نیز منتقل می کند. آن وقت است که خیلی آسوده و راحت به کار خود ادامه می دهند.

نکات انتخاب لباس کار تبلیغاتی

  • اندازه لباس: باید در زمان خرید به سایز لباس خود توجه کنید، انتخاب سایز لباس کوچک یا بزرگ، ممکن است سطح ایمنی شما را پایین بیاورد، چون لباس بزرگ همه قسمت های بدن شما را پوشش نمی دهد و یا لباس کوچک ممکن است احساس کلافگی به شما دست دهد.
  • پارچه لباس کار: از دیگر قسمت های مهم هنگام خرید، توجه به پارچه و جنس آن می باشد. اگر پارچه لباس کار از الیاف طبیعیی باشد هوا در آن جریان دارد و کاربران به راحتی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند، باید توجه داشته باشید که اگر شغل شما جوری باشد که در برابر گرما و حرارت بالا قرار دارید، لباس کار نسوز انتخاب مناسبی می باشد.
  • رنگ بندی لباس فر م: رنگ لباس شما باید ثابت باشد تا هنگام شست و شو رنگش از بین نرود پس باید در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید.

برخی نکات در مورد لباس فرم

در بعضی از مشاغل ها لباس تبلیغاتی باید از دست و صورت در مقابل خطراتی که وجود دارد محافظت کند، مثلا ماسک صورت یکی از تجهیزات شغل جوشکاری می باشد.

لباس کار تبلیغاتی پاکان صنعت55

در این صورت نتیجه می گیریم که وسایل هایی مانند کلاه ایمنی، کفش ایمنی، دستکش و … وسایل هایی هستند که در کنار برخی از  لباس کارها  قرار می گیرند.

باید این نکته هم بگویم که افرادی که برق کار هستند لباس های کارشان نباید زیپ داشته باشد.

انتخاب لباسکار تبلیغاتی

تفاوت های مختلفی در مدل لباس کار تبلیغاتی در مجموعه و یا زیر مجموعه های کاری دارد، از همین روی قصد داریم شما را با این تفاوت ها آشنا سازیم:

جنس الیاف

تولیدی لباسکار

با مشاوره به موقع با شرکت تولیدی لباس کار تبلیغاتی پاکان صنعت نگرانی شما از این باب برطرف می سازد.
متریال به کار رفته و همچنین پارچه ای که برای لباسکار استفاده می شود دارای انواع گوناگونی می باشد، که جنس پارچه می تواند ضخیم و یا نازک، گرم یا خنک باشد. راحت یا رسمی، ضد چروک، ضد خورندگی اسیدی، ضد خراش، ضد حرارت و مشتعل پذیر نباشد، ضد تعریق باشد و بهتر است جنس پارچه ی آن از نانو باشد که به عنوان انتخاب کاملا مناسبی برای لباسکار تبلیغاتی محسوب می گردد.
ما با سابقه و علم به این موضوع در تمامی مراحل همراه شما خواهیم بود.

سبک دوخت

دوخت و طراحی در لباس کار تبلیغاتی با مدل های مختلفی انجام می شود که با توجه به شغل مورد نظر شما و نوع صنفی که در آن مشغول هستید می تواند به صورت دوبنده سرهمی، جلیقه تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی، پیراهن تبلیغاتی، کاپشن کار تبلیغاتی،  لباس خلبانی تبلیغاتی، دستکش و کلاه تبلیغاتی و … نیز می باشد که این نوع مدل ها از لباس کار تنها چندین نمونه کار از تولیدی شرکت پاکان صنعت می باشد.
همچنین تعداد و انواع جیب، زیپ، یقه، دکمه، نوار دوزی و … که به اصطلاح به آن خرج کار می گویند، متفاوت است.

برندینگ لباس کار تبلیغاتی

چاپ برند بر روی لباس کار تبلیغاتی و یا گلدوزی برند بر روی لباس کار تبلیغاتی می تواند به شما فرصت ارائه ی یک تبلیغ بزرگ را بدهد تا بتوانید برند خود را هم بر روی محیط کار و هم بازار کار و همچنین در بسیاری از نقاط به عنوان بیلبردی متحرک مورد استفاده قرار دهید.
چاپ یا گلدوزی برند روی لباس کار میتواند تک رنگ یا چند رنگ باشد و یا در جاهای مختلف لباس کار اجرا گردد.
لباس کار تبلیغاتی را به عنوان هزینه در نظر نگیرید، نیازی ضروری برای تبلیغات برند و حفظ رقابت در عرصه کاری خود بدانید.

نقش پوشاک در تبلیغات

از مهمترین اجزای بازاریابی تبلیغات است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان ، معرفی محصولات جدید ، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت و محصولات آن را فراهم میکند به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمان بندی، تعداد آن و اینکه از چه طریقی این پیام انتقال یابد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

استفاده از لباس کار تبلیغاتی می تواند به عنوان یکی از روش های تبلیغاتی محسوب گردد. پوشاک جزء ضروری ترین اقلامی می باشد که عموم مردم از دیرباز از آن استفاده می کردند، و از آن جهت کاملا ضروری می باشد که در هر شرایطی می تواند مورد استفاده ی مردم باشد.

در این خصوص کسانی که به دنبال تبلیغات برای برند و نام شرکت خود هستند معمولا از این طریق وارد میشوند چون مدانند که تبلیغات روی پوشاک ماندگار است و بیشتر به چشم میآیدو به جای اینکه فقط برای قشر خاصی تبلیغات انجام میشود با این کار میتوان برای عموم افراد در هر زمینه شغلی و یا برای هر سن و سالی انجام میگیرد.

با این کار میتوان امتیازی خوب و شهرتی ماندگار در بین مردم داشته باشیم.

روش های تبلیغات با پوشاک تبلیغاتی

در مورد تبلیغات پوشاک باید جامعه هدف تبلیغات خود را به درستی مشخص کنیم تا بتوانیم نتیجه دلخواه خود را از آن بدست آوریم . باید مشخص کنیم که تبلیغات از دسته عمومی است یا تخصصی. پس کارهای مربوط به تبلیغات خود را هدفمند در دستهی مربوطه انجام دهیم.

گاهی می توانیم تبلیغات عمومی را همزمان در گروههای تخصصی هم داشته باشیم اما نمیتوانیم تبلیغات تخصصی را برای عموم داشته باشیم و این نکته قابل توجه برای نتیجه گیری بهتر است.

بعد از انتخاب دسته مورد نظر باید بدانیم چه موقع باید اقدام به تبلیغات کنیم چون پوشاک تبلغاتی باید به موقع و در زمان مناسب مورد استفاده قرار گیرد تا بتواند نتیجه قابل توجهی را به جای بگذارد.

پوشاک تبلیغاتی مخصوصا اگر برای دسته های تخصصی باشد باید نتیجه ماندگاری را داشته باشد تا اینکه سالیان سال باعث رونق کسب و کار شما شود.

پوشاک تبلیغاتی اگر به طور اصولی صورت پذیرد میتواند میزان جذب مخاطب قابل توجهی را در بگیرد.

اهمیت پوشاک تبلیغاتی

در زمینه لباس کار تبلیغاتی می توان یادآور شد این لباسکارها می تواند به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی سیار عمل کنند و باعث می شودکه برند ما در هر زمان و مکانی دیده شود و باعث آشنایی مشتریان با برند ما می شود.

برای تبلیغات بر روی لباس کارهای تبلیغاتی باید بدانید که لوگوی شرکت خود را در کدام قسمت لباس و یا چگونه ( چاپ، گلدوزی و …) داشته باشیم تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند .
شرکت پاکان صنعت می تواند در این زمینه اطاعات مناسب و مشاوره به موقع را به شما بدهد پس با ما تماس بگیرید.

پوشاک تبلیغاتی محبوب ترین راه برای دیده شدن تبلیغات شما در حیطه فعالیتتان می باشد و شرکت پاکان صنعت با در اختیار داشتن تجهیزات روز و نیروهای متخصص آماده تولید این نوع محصولات تبلیغاتی با شاخه های تولید زیر می باشد :

تولید انواع لباس کار تبلیعاتی ، تی شرت تبلیغاتی، دوبنده تبلیغاتی، کاپشن تبلیغاتی، جلیغه تبلیغاتی،لباسکار سرهمی تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی ، دستکش تبلیغاتی ، شال تبلیغاتی ، کاپشن تبلیغاتی ، کفش تبلیغاتی  و …

همین حالا برای مشاوره و یا تولید لباس کار با ما تماس بگیرید 66400103-66400107

نجاریان  09122002229

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *