پوشاک صنعتی

لباس فرم اداری

لباس فرم اداری

لباس فرم اداری Office wear garments

پوشاک فرم اداری، پوشاکی می باشند که کاربرد آن برای کادر و پرسنل یک شرکت، ارگان و یا سازمانی نیز می باشد که به عنوان زیر مجموعه ای از پوشاک تبلیغاتی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد، استفاده از این مدل پوشاک می تواند نظم و آراستگی خاصی به کسب و کار شما بدهد و با توجه به سلیقه ی شما می تواند شما را در یک قاب تعریف نماید و ماهیت کار شما را به رسمیت بخشد.

لباس کار اداری با توجه به این که به طور مکرر و مداوم توسط پرسنل مورد استفاده قرار میگیرد، حتما باید تولید شده از پارچه های خاص و مواد اولیه ای باشد که مقاومت لازم را داشته باشد. این پارچه ها باید به گونه ای باشند که بتواند دمای بدن پرسنل را در شرایط محیطی مختلف سرما و گرما در تعادل نگه دارد و در کل شکل کلی لباس و حالت آن از بین نرود و به بیان دیگر چروک نگردد و همچنین با توجه به این که مدام از این لباس ها استفاده می شود نباید فرم و رنگ آن از بین برود.

انواع پوشاک اداری

مدل ها و انواع گوناگونی از پوشاک فرم اداری وجود دارد که با توجه به نوع زنونه بودن و مردونه بودن آن باز هم به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند که هرکسی می تواند طبق سلیقه ی خود را آن را انتخاب نماید.

مواد اولیه تولید لباس فرم اداری

یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها برای تولید لباس فرم اداری، پارچه ترگال می باشد، این مدل پارچه ها ویژگی ها و خصوصیات مختلفی دارد که شامل لطیف بودن، سبک بودن، ثابت ماندن رنگ می باشد. همچنین قابل ذکر است که این پارچه ها کاملا خوش دوخت و خوش برش می باشند.

پارچه ی دیگری هم برای دوخت لباس فرم مردانه و زنانه مورد استفاده قرار میگیرد که شناخته شده به عنوان فاستونی می باشد و یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها برای فرم های اداری زنانه و کت و شلوارهای اداری مردانه می باشد.

تولید لباس فرم اداری

شرکت تولیدی پاکان صنعت با بهره گیری از کادری مجرب آماده ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی نسبت به سلایقتان می باشد.

برای بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره های 66400103 و 66400107 شرکت تولیدی پاکان صنعت تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *